Det arrangeres fangstkveld med pelsing av mår, både i Sørli (23.feb) og Nordli (24.feb). Kl. 18:00
Arkiv
-
Fangstkveld – med med fokus på pelsing av mår
-
Hvor mye rødrev finnes det i Lierne? Oppfordring til innsamling av rødrevskit for DNA-analyse
«Hvor mye rødrev finnes det i denne kommunen»? Et spørsmål mange har stilt – både grunneiere, jegere, lokal og sentral […]
-
Revejaktdag for ungdom lørdag 23. januar.
Flere ungdommer fikk prøve seg på revejakt med støver og hihund nå før jul, hvor også to 15- åringer fikk […]
-
Oppsummering av revejaktdag 5. desember
Revejakt med støver og hihund er spennende og utfordrende!
-
JaktiLiernekortet i salg
JaktiLierne har satt i gang et arbeid med å samle grunneiere i kommunen til et felles jaktkort for smårovvilt.
-
Informasjon om revejaktdag den 5. desember.
Her finner du informasjon og jaktlagsoppsett for revejaktdagen
